środa, 30 kwietnia 2014

39. Dyniowo mi ♡

Dyniowe pancakes z marchewką 



Składniki:
1 jajko
5 łyżeczek domowych powideł z dyni
1/2 marchewki
2 łyżki mąki pełnoziarnistej
2 łyżki ricotty
2 łyżki jogurtu naturalnego
chlust mleka
1 łyżeczka ksylitolu

Mąkę miksujemy z jajkiem, ricottą, jogurtem i powidłami (aż wszystko się połączy). Dodajemy startą na grubych oczkach marchewkę, słodzimy i mieszamy dokładnie łyżką. Smażymy małe placki na rozgrzanym oleju roślinnym, aż się zarumienią (1 strona ok.3 minuty, druga 2). Podajemy wedle uznania (u mnie z powidłami z dyni, twarożkiem orzechowym* i mandarynką).

*pulpa orzechowa, ksylitol, ricotta, jogurt naturalny i twaróg







Wczoraj znalazłam w półce to cudo z dynią, od razu wiedziałam, że wystąpi ono w roli pierwszoplanowej w moim śniadaniu. Nie pożałowałam, placki miały intensywny smak dyni i były bardzo delikatne dzięki ricottcie. Do powtórzenia! ;)
Wczoraj było super, szkoda, że częściej z dziewczynami się nie widujemy ;/ Już niedługo, jak będziemy w jednej klasie... już nie mogę się odczekać. :D Pod wieczór wyszłam jeszcze na rolki, czarny strój to nie był dobry pomysł na to słońce, o nie! 
Dyrektor taki miły, dzień taki piękny. Trzeba to wykorzystać! Może na jakiś wypiek znajdzie się czas. Pogoda sprzyja, więc albo rolki, albo bieganie trzeba zaliczyć. Wieczorem na tenisa pójdę, zawody się zbliżają, więc trzeba zacząć ostro trenować. 
Miłego dnia! ;)



Akcja Wiktorii:
moja zaleta na dziś:
"Mam dar przekonywania i rozwiązywania trudnych sytuacji."

16 komentarzy:

  1. Uiwlebiam jazdę na rolkach :) ! Placuszki na serio musialbyc genialne i ta dynia zazdroszcze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rolki też wielbię. Pierwszy raz jadłam placki z dynią i na prawdę polecam każdemu ;)

      Usuń
  2. Zazdroszczę tej dyni! Kolor ona daje boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do dzisiaj nawet nie wiedziałam, że moja półka takie cudo skrywa ;p

      Usuń
  3. Zazdroszczę ci tego dżemiku. U mnie w spiżarce i zamrażalce już powoli robię się pustki =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dynia i marchewka - najlepsze warzywa w plackach! BIORĘ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Placki z dodatkiem dyni są pyszne. Robiłam jakiś czas temu i nie żałuję :)
    Ja też może pójdę dziś na rolki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek jest świetny, taki słoneczny.Zgłodniałam..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam dżemy dyniowe! No i wszystko, co ma z nią coś wspólnego ;p Podobnie jak z marchewką haha :D
    Z tymi dwoma pysznymi warzywkami placuszki musiały być obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, piękny kolor! Bardzo lubię dyniowe placuszki, porywam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomarańczowoo mi!
    pysznie się prezentują te placki :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin