piątek, 18 kwietnia 2014

27. Jak to, tydzień z owsem bez owsianki? ♡

Kakaowa owsianka na budyniu 


Składniki:
2 łyżeczki budyniu waniliowego
3/4 szklanki mleka
1 łyżeczka kakao
4 łyżki płatków owsianych błyskawicznych
2 łyżeczki cukru trzcinowego
2 łyżki jogurtu naturalnego
1/2 łyżeczki cynamonu

Budyń rozdrabniamy z odrobiną mleka i z kakao. Płatki gotujemy na mleku i jogurcie, gdy zrobią się gęstsze dodajemy rozrobiony budyń, mieszamy dokładnie. Na koniec dodajemy cynamon z cukrem i łączymy wszystko. Podajemy z różnymi dodatkami, wedle upodobań (ale i tak ta roztapiająca czekolada jest najlepsza!).






ach ta roztapiająca się czekolada! <3

No właśnie, jest akcja 'tydzień z owsem', a ja mam nie mieć ani razu owsianki na śniadanie? Jadłam wspólnie z mamą, smakowała niesamowicie i dała tyle energii!
Wczoraj zaliczyłam z tatą wielkie zakupy spożywcze, trochę na Święta, trochę do domu. Jak tata jeździ sam na zakupy to płaci dwa razy mniej, ciekawe czemu. hmm, no ale nic, raz na taki okres można zaszaleć. :P
Kupił mi też na zająca książkę 'Wilk z Wall Street', jeżeli będzie tak dobra jak film to jestem w niebie. <3
Niedługo jadę na zakupy z bratem, bo wspólnie robimy dzisiaj obiad. Jest mu ciężko, bo post ścisły, a przecież żeby robić masę musi być mięcho! >.< Później planujemy trochę sprzątania i zakupy ubraniowe. Będzie cudownie. ;3


A wieczorem czas na robienie mazurka.
Nie, nie współpracuję z Bakallandem XD


Akcja Wiktorii:
moja zaleta na dziś:
"Jestem oszczędna, większość pieniędzy jakie dostaję idzie na konto.
Nie ma czegoś takiego- jak mam to muszę wszystko wydać od razu."

26 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wzięłaś udział w moich akcjach! Owsianka pierwsza klasa :)
    Książki o ,, Wilku''nie czytałam, ale film mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak takie świetne akcje wymyślasz, to jak nie brać w nich udziału ? :D

      Usuń
  2. Nawet ja postawiłam sobie na słodką rozpustą ale w postaci naleśników :-)
    Zazdroszczę rodzeństwa, ja niestety jestem jedynaczką :(

    OdpowiedzUsuń
  3. czekoladowa owsianka to jedna z moich ulubionych! :)
    z dodatkiem tylu pyszności musiała być obłędna! :)
    ja za pieczenie zapieram się jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była obłędna! :P
      Ja dzisiaj jeszcze robię babkę ;)

      Usuń
  4. Ta czekoladka wygląda cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsianka gotowana na jogurcie? Zaciekawiłaś mnie tym! :)
    No i tyle dodatków *.* Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na budyniu smakuje świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka wersja owsianki jak najbardziej do mnie przemawia! Miłego czasu spędzonego z bratem! Ja dzisiaj w końcu też się spotkam z moim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach Ci bracia <3 Również mile spędzonego czasu! ;*

      Usuń
  8. konsystencja taka jak lubię :) no i chyba bliżej mi do kury domowej niż nastolatki, bo od zakupów ubraniowych zdecydowanie wole te spożywcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka gęsta jest najlepsza! ;d
      JA bardzo lubię obie formy zakupów ;)

      Usuń
  9. Omniomniomniom *.* Chcę taką! Jaka gęsta <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta owsianka wygląda przepysznie :3 Dodatki cudowne!
    Po takim śniadaniu wcale się nie dziwię, że energii dużo miałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurczę, a już chciałam gratulować współpracy ! :D
    owsianka cudna ! jeszcze ta czekolada , no tylko jeść :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpraca z Bakallandem - marzenie ;p
      dzięki ;)

      Usuń
  12. Owsianka cudowna i fajnie podana <3 ile cudów mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm ta roztopiona czekolada będzie mi się śniła po nocach hahaha xD

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin