środa, 9 kwietnia 2014

18. Jaglanka cynamonowo-jogurtowa ♡

Cynamonowo-jogurtowo-budyniowa jaglanka 



Składniki:
2,5 łyżki kaszy jaglanej
140 ml mleka
1 łyżeczka budyniu waniliowego
2 łyżki jogurtu pitnego waniliowego
1 płaska łyżeczka cynamonu
1 łyżeczka ksylitolu

Opłukana kasze wrzucamy do wrzącego mleka, dodajemy budyń rozrobiony w odrobinie wody. Mieszamy, dodając jogurt cynamon i cukier. Zostawiamy na ok. 5 minut, aż kasza wchłonie płyn. Mieszamy i gotowe. ;)




Podane z  bananem, suszonymi kawałkami orzecha kokosowego,
orzechami prażonymi i mieszanką suszonych owoców.


Babeczka a'la awokado brownies 


Przepis notka wcześniej ;)


Placuszki z jabłkami mojej mamy 

Dodatek do obiadu ;3

Zdecydowanie dzień mam udany, pyszne jedzonko, trzy 5 i jedna 6 w szkole, trochę luźniejsze lekcje. Na religii trochę mnie nerwy poniosły i zaczęłam się unosić na księdza, ale miałam powody! Cała klasy była za mną, a ksiądz jest taki, że żadnych konsekwencji z tego nie miałam. uff ;p Już czuję zapach drożdżowca unoszący się w całym domu <3 Wróciłam wcześniej ze szkoły, więc postanowiłam umilić rodzinie popołudniową kawę. Jutro dodam zdjęcie. Zaraz zmykam na trening. I znowu ten tydzień tak szybko minął, przecież niedawno był weekend, a tu już zostały tylko 2 dni nauki! :D

17 komentarzy:

  1. Kurdę jak tak czytam o Twoich ocenach to Ty niezły kujon jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jogurtowa jest the best <3
    Zazdroszczę takich cudownych ocenek. Moje się coś ostatnio pogorszyły
    I porywam jedną babeczkę dla osłody :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak kolorowo w tej miseczce! :))
    uwielbiam placki z jabłkami, porywam Ci jeden! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie smaków w tej miseczce, jednak trochę kaszki więcej nie zaszkodziłby ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te babeczki są niesamowite! *o* Może podzielisz się jedną? Właśnie piję kawę i sądzę, że idealnie by pasowały jako deser ;)
    Mamine i babcine placuchy są najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością się podzielę ;d
      Dokładnie, uwielbiam placki mojej mamy! <3

      Usuń
  6. Dodatki dały cudowne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, jaglanka moja miłość! :D Też dzisiaj umiliłam sobie nią poranek <3
    Gratuluję świetnych ocen :)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOlory w jaglance niesamowite , zakochalam sie w tej cudownej miseczce <3 Te muffiny to porywam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale smaczne i kolorowe dodatki do jaglanki <3

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin