wtorek, 22 kwietnia 2014

31. Warzywne naleśniki ♡

Szpinakowo-marchewkowe naleśniki 
z twarożkiem 

Wychodzi porcja na zdjęciu x2


Składniki:
3 kostki mrożonego szpinaku
trochę masła i jogurtu naturalnego
1 jajko
1/4 szklanki mleka
1 i 1/2 łyżki mąki pełnoziarnistej
1/2 marchewki
sól, pieprz, szafran

Szpinak wstawiamy na pół minuty do mikrofali. Dusimy w garnuszku na łyżeczce masła i łyżce jogurtu. Odcedzamy z nadmiaru wody, doprawiamy solą, pieprzem i szafranem. Do miski wrzucamy jajko, mąkę i wlewamy mleko. Dodajemy startą marchewkę i doprawiamy odrobiną soli. Łączymy masę naleśnikową ze szpinakiem. Smażymy na rozgrzanej oliwie z obu stron po ok. 3 minuty. Gotowe ;)




Wczorajszy dzień spędziliśmy z rodziną u dziadków, na kawę z ciastem wybraliśmy się na działkę. Pogadaliśmy, powspominaliśmy, pośmialiśmy się, dziadek z bratem pokazywali sztuczki- bardzo było fajnie. Później w gronie młodzieży (właściwie to już dorośli, ja jestem najmłodsza ;/) poszliśmy na spacer do lasu. Ten śpiew ptaków i zapach był cudowny - idealne odstresowanie.
Dzisiaj ostatnie powtórki przed egzaminem i odpoczynek na działce i rolkach. Trzymajcie za mnie mocno kciuki, proszę! Przyda mi się to bardzo. ;)



Akcja Wiktorii:
moja zaleta na dziś:
"Mam umięśnione i wygimnastykowane ciało."

19 komentarzy:

  1. Na pewno będę trzymać kciuki i ty za mnie też trzymaj! Musimy dać radę!
    Mam nadzieję, że zjadłaś tą podwójną porcję. Bo co to jest taki jeden naleśniczek, huh?
    Zrelaksuj się dzisiaj i odstaw te książki. Już dzisiaj nic ci nie pomogą, bo jesteś super mądra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będę trzymać!
      Zjadłam oba naleśniki ;)
      Może masz rację.. i dziękuję za miłe słowa ! ;*

      Usuń
  2. Ale piękny kolorek mają te naleśniory *.*
    Oczywiście kciuki będę trzymać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Warzywne! I do tego moje ulubione - szpinak i marchewka :D
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne, wiosenne naleśniki po wielkanocnym jedzeniu. Pyszne, lekkie śniadanie. Zamawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich naleśników jeszcze nie było!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam na wytrawnie! Najlepsze takie na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę na sniadanie naleśniki zdecydowanie ;)

      Usuń
  7. wyglądają tak apetycznie, że aż w brzuchu mi burczy! :D
    Kciuki masz u mnie gwarantowane :))
    powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega uroczę , na pewno super smaczne i na bank powtórze <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjadłabym takie! :)
    Trzymam za Ciebie kciuki, będzie dobrze! Nie stresuj się tylko ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda naprawdę apetycznie!
    i oczywiście trzymam kciuki! ; )

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin