poniedziałek, 14 kwietnia 2014

23. Jajecznica po innemu ♡

Cynamonowe scramble z bananami 


Składniki:
4 łyżki płatków owsianych górskich
1 małe jajko
1/3 banana
1/2 szklanki wody
1,5 łyżeczki cukru trzcinowego
1/2 łyżeczki cynamonu
1 płaska łyżeczka masła
szczypta soli

Płatki gotujemy na wodzie, aż do momentu wchłonięcia przez nie płynu. Odstawiamy do ostygnięcia. Żółtko miksujemy z cukrem, dodajemy płatki i mieszamy. W drugiej misce ubijamy białko ze szczyptą soli na sztywno. Łączymy obie masy. Nagrzewamy patelnie i rozsmarowujemy na niej masło. Do płatków z jajkiem dodajemy pokrojonego banana. Smażymy tak jak jajecznicę, na koniec dodając cynamon. Podajemy z ulubionymi dodatkami. 




Moje pierwsze scramble. Uwielbiam, z pewnością będzie u mnie częściej. Jeszcze przed usmażeniem zjadłam z 2 łyżki na surowo - takie było dobre! ;D
Wczorajsze zakupy udane, kupiłam spodenki i spódniczkę na egzaminy. I pyszny sorbet malinowy z Grycana ( dlaczego u mnie w mieście nie ma tej lodziarni? ;< ). 
W szkole miałam trochę nieprzyjemności przez moją nieuwagę i brak myślenia pewnej osoby. Nie wiem co z tego będzie, nie chcę już chodzić do szkoły przez te dwa dni, może podczas świąt wszyscy o wszystkim zapomną.. ; / 
Niedługo lecę na trening, później nauka nauka nauka. Zapowiada się cudowny wieczór. 


Przyłączam się do kolejnej akcji Wiktorii, która bardzo mi się spodobała. Postaram się do końca tygodnia jeść na śniadanie owsiane rzeczy. W ramach oczyszczenia organizmu przed niezbyt zdrowym, świątecznym jedzonkiem. ;)



 II Akcja Wiktorii:
moja zaleta na dziś:
"Często w gotowaniu i pieczeniu robię wszystko na oko, tak jak mi podpowiada instynkt
i jeszcze się na nim nie zawiodłam."


19 komentarzy:

  1. Jadłam scramble raz i pamiętam, że bardzo mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami takie głupie wpadki się zdarzają ;) Nie ma się czym przejmować!
    A dziś jestem dumna! Bo robione z 4 łyżek! Postępy widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejmuje się bardzo nistety, zobaczymy co będzie dalej..
      Cieszę się, że zauważyłaś ;D

      Usuń
  3. Scramble jest świetne! Za jajecznicą na wytrawnie nie przepadam i tylko taką słodką jej wersję akceptuję :D
    Grycan ma boskie sorbety <3

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę zrobić te scramble, bo cchodzii już za mną od dawna! :D
    jeszcze 2 dni, dasz radę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób koniecznie, nie pożałujesz :D
      Mam nadzieję! :*

      Usuń
  5. Uwielbiam tą formę jajeczniczki <3
    Piona ! U mnie dziś też wieczór z książkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;)
      U mnie teraz każdy wieczór taki będzie ;/

      Usuń
  6. Urzekłaś mnie przy "cynamonowe z bananami" :D
    PS. 4 łyżki! Chlebek! Naprawdę, świetnie Ci idzie... Tak trzymaj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę postępy co do jedzenia. Naprawdę! Nie dość, że odważyłaś się na 4 łyżki płatków to jeszcze ten chlebek z masełkiem obok. Trzymaj tak dalej i nie poddawaj! :)
    A scramble chodzi za mną od dawna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli staram się zwiększać ilości, ciężko, ale daję radę ;)
      Scramble musisz zrobić koniecznie <3

      Usuń
  8. Jestem dziś strasznie dumna z Twojego śniadania, Ślicznotko! Pyszne, zdrowe, kolorowe... i w podobnej ilości co ja je zjadłaś! Wiem jak to ciężko, ale ty jesteś silna i wiedziałam, że dasz radę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci. Kochana jesteś i dzięki za wiarę. ;*

      Usuń
  9. To wygląda genialnie tak trzymaj kochana <3 Tylko naprzod musisz dostarczac swojemu ciala potrzebne skadniki , a w postaci takich pysznosci to czysta przyjemność <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Z takimi sniadaniami to przyjemnosc, masz racje ;))

      Usuń

Follow my blog with Bloglovin