poniedziałek, 28 kwietnia 2014

37. Ricottowy sernik gotowany a'la krem ♡

Bananowo-orzechowy
krem sernikowy z ricotty 


Składniki:
5 łyżek ricotty
1/4 szklanka mleka orzechowego
3/4 banana
1/2 łyżeczki cynamonu
1 łyżeczka pulpy orzechowej
blender


Banana rozgnieść dokładnie widelcem, wrzucić do garnuszka, zalać mlekiem i dodać ricottę. Gotować (mieszając co jakiś czas) aż do momentu bulgotania i zgęstnienia (ok.5 min). Zmiksować blenderem na gładką masę i wstawić na ok.2 minuty na mały ogień. Dodać pulpę, cynamon i dokładnie wszystko wymieszać. Smacznego! ;)





Podałam z baobabem, bananem, pulpą orzechową i migdałami <3

Taka kremowa wersja gotowanego sernika smakuje mi zdecydowanie najlepiej. Połączenie orzechów i banana jest jednym z moich ulubionych. Niestety mleko orzechowe się skończyło. Szkoda, bo dodawało niesamowitego aromatu. 
Na gokartach było świetnie! Na początku jeździłam wolno, ale z biegiem czasu się rozkręciłam. Aż panowie się dziwili, że dziewczyna umie tak 'driftować'. Kocham taki zastrzyk adrenaliny, polecam każdemu. ;3
Powrót do szarej, szkolnej rzeczywistości. Głównie omawiamy teraz egzaminy. Na szczęście jeszcze tylko jutrzejszy dzień i znowu wolne. <3 
Post dzisiaj tak późno, ponieważ od razu po szkole poszłam do fryzjera, a od fryzjera na zawody. Miałam za zadanie pomagać tacie w prowadzeniu ich (sędziowanie, zapisywanie, szykowanie, przynoszenie, sprzątanie). Uwielbiam to robić i cieszę się, że mogę choć trochę odciążyć tatę. Wszystko się udało, jak zawsze miła atmosfera, mój padre w swojej kategorii oczywiście wygrał <3.
Dzień, mimo całego zabiegania, zaliczam jak najbardziej do udanych! :D

11 komentarzy:

  1. Jaki puszek! Chcę takie śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda mega smacznie & delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Orzechowy krem sernikowy? Masz mnie :D
    Strasznie mnie ciekawiło 'to białe coś'.... Baobab, kto by pomyślał ;p Jak smakuje?
    Miło czytać, że miałaś przyjemny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło!
      Owoc baobabu nie przypomina zadnego innego owocu w smaku, jest troche kwaskowy, ale ciezko jest okeeslic jego smak. Pyszny, to na pewno ;)

      Usuń
  4. ricotta, banan i to mleko!
    to musiało być obłędne! *-*

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin