wtorek, 8 kwietnia 2014

17. Avocado brownies ♡

Avocado brownies 

Wychodzą 2 takie porcje. 


Składniki:
3,5 łyżki mąki pełnoziarnistej
1/2 avocado
1 białko
2 łyżki ksylitolu
3 kawałki gorzkiej czekolady (pokrojonej)
1 duża łyżka kakao
1/3 szklanki mleka
garść suszonych, pokrojonych jabłek
parę pokrojonych orzechów
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Białko ubijamy z cukrem na sztywno. Resztę składników miksujemy na gładka konsystencję. Delikatnie łączymy obie masy. Wlewamy do formy, pieczemy 35 minut w 180 stopniach.


Podane z bananem, ricottą orzechami i pestkami dyni.


Koktajl pomarańczowo-bananowo-jabłkowo-ricottowo-cynamonowy  






Dziś w szkole zrekompensowałam wczorajszą 3. Dostałam trzy 5 z kartkówek z angola, 5 + z kartkówki z niemieckiego i 5 z pracy klasowej z chemii. ;) Wychodząc ze szkoły wiedziałam, że będzie burza, bo było strasznie parno, ale i tak wyszłam na rolki. Wszyscy uciekali do domów, a Asia w ulewę i podczas burzy jeździ sobie powoli patrząc w niebo, nie powiem, że ludzie się na mnie nie patrzyli ze zdziwieniem. XD Ale jak tak przyjemnie ciepły deszcz to czemu się dziwić, z cukru nie jestem. W tym tygodniu żadnych większych sprawdzianów , na szczęście! Niedawno wróciłam z lidla, oczywiście ricotta zawitała ponownie + dodatki do owsianki <3 Takie leniwe dni to ja lubię. ;3


Akcja Wiktorii:
moja zaleta na dziś:
"Mam płaski, umięśniony brzuch, z widocznym kaloryferem."

20 komentarzy:

  1. 2 porcyjki z tak małej ilości składników? No nie wiem...
    Kurdę wiem, że wchodzę na natręta ale ja się po prostu o Ciebie martwię! Wydajesz się super dziewczyną.
    Mam nadzieję, że na śniadanie zjadłaś te ''niby'' 2 porcje ;) A co do samego avocado brownie - muszę je spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam, ale urosło dość ;)
      Dziekuję za troskę, to bardzo miłe ;*
      Zjadłam, zjadłam dwie. Polecam ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam te ciachoo ale taką małą porcyjką to nie najadłabym się
    Spróbuj zwiększyć swoje porcje to na pewno ci nie zaszkodzi ale pomoże :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle same pyszności <3 i w dodatku tak pięknie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam awokado brownie!
    ale narobiłaś mi ochoty na ten koktajl! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię ;]
      Wyszedł pyszny, nawet mój brat, który nie przepada za takimi rzeczami, nie pogardził :D

      Usuń
  5. Muszę zrobić to awokado brownies wreszcie! Twoje tak zachęca i kusi :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Awocado brownies wygląda obłednie *.* Chętnie po poproszę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jutro robię w formie babeczek, to Ci zostawię ;)

      Usuń
  8. Lubię awokado brownie, ale rzekomo te dwie porcje to bym sama zjadła. Już drugi raz ci napiszę, że coś malutko jadasz. Nie mówię tego, żeby ci zaszkodzić, ale po prostu się boję, że z takie proporcje nie prowadzą do niczego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby wiem o tym dobrze, ale robie i tak inaczej. Musze to zmienic...
      I jadam w szkole drugie sniadanie ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam awokado brownie :) Ale i ja będę narzekać, że porcje są naprawdę malutkie... 3,5 łyżki mąki to moim zdaniem dość mało na jedną porcję, a co dopiero na dwie... Mam nadzieję, że jesteś na dobrej drodze, by powolutku zwiększać trochę ilość jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Awokado brownie jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin