środa, 2 kwietnia 2014

11. Kaszka kukurydziano-sernikowa ♡

Cukiniowy sernik gotowany na kaszce kukurydzianej 


Podany z bananem, kiwi, gorzką czekoladą i pestkami dyni.


Składniki:
2,5 łyżki kaszki kukurydzianej
3/4 szklanki mleka 
2,5 łyżki chudego twarogu
2 łyżki startej cukinii 
1 łyżka jogurtu naturalnego
2 łyżeczki cukru trzcinowego

Kaszkę z mlekiem gotowałam mieszając aż do zgęstnienia. Dodałam ser, cukinię, jogurt naturalny i chlust mleka. Osłodziłam cukrem i dokładnie wymieszałam. Zostawiłam na ok. 1 minutę na małym ogniu.


Robiąc to śniadanie nie miałam konkretnego zamysłu, wrzucałam co miałam pod ręką. Ale wyszło na prawdę dobre. Nawet nie wiem jak 'to coś' nazwać. XD 
Dzisiaj wstałam z nowym, bardziej optymistycznym nastawieniem do świata. Polecam, bo miałam dzięki temu całkiem udany dzień. Pogadałam i pośmiałam się ze znajomymi, złapałam też parę dobrych ocen i zakończyłam stepem na wf. Później spacer <znowu słońce!> i do domu. Dzień, choć jeszcze jeszcze się nie skończył, zaliczam do udanych :)


Pytania od Ilony, dziękuję ;)

1) Masz w domu jakieś tradycje?
Dużo mamy takich tradycji, jednym z nich jest wspólny obiad, kolacja. 
2) Skąd wziął się gotowany serniczek? Kto przygotował go po raz pierwszy? 
Nie wiem skąd się wziął, ale pierwszy raz zauważyłam go u Martyny
3) Pierwszy kulinarny blog, którego zaczęłaś czytać?
http://notfastbreakfast.blogspot.com/
4) Oglądasz jakieś seriale?
House of Cards, White Collar, Sherlock. 
5) Twój ulubiony aktor/ aktorka?
Jack Nicholson, Kevin Spacey, Leonardo DiCaprio, Robert Downey Jr., Tom Hanks, Matthew McConaughey, Meryl Streep, Meg Ryan, Cameron Diaz.
6) Chciałabym...
być szczęśliwa!
7) Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Z takich domowych to psy i koty, a z drapieżnych lew.
8) Weź do ręki książkę leżącą najbliżej Ciebie, otwórz na stronie 93 i przepis 4 zdanie od dołu ;p
"Na krótko przed lunchem panie Weasley poprosiła Harry'ego, żeby jej pomógł zidentyfikować samotną męską skarpetkę, która według niej mogła pochodzić z jego plecaka." XDD
9) Jakie jest Twoje zdanie na temat smoothies z liściastymi warzywami, tzw. Green monsters? 
Uwielbiam!
10) Zdradzisz jakąś dobrą, kuchenną radę?
Wkładaj w gotowanie całe swoje serce.
11) Ulubiona potrawa wielkanocna? 
Barszcz, wszystko z jajkiem, domowy pasztet, mazurek.



20 komentarzy:

  1. Piona u mnie też dziś serniczek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zielony potworek ci wyszedł <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomyślałabym, że do serniczka można dodać cukinię. Fajny pomysł miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja też nie :P Po prosu zauważyłam, że cukinia leży w lodówce taka nieużywana.. ;D

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł z tą cukinią! Robisz mi coraz większą ochotę, żeby pobiec po nią do sklepu i wreszcie dodać do owsianki/serniczka/brownie/wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cukinia daje bardzo fajnego charakteru potrawie ;)

      Usuń
  5. Cukiniowy bardzo fajnie się prezentuje super ta twoja wersja jestem zdeydowanie na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Serniczek z cukinią? Na to bym nie wpadła, ale zapowiada się smacznie :) No i ma ładny, zielony kolorek :D Dziękuję za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor taki wiosenny :>
    p.s. Ty za to wydajesz się baardzo energiczną osoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem takie spontaniczne śniadania są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ta Twoja wersja serniczka!
    na pewno był pyszny :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin