wtorek, 15 kwietnia 2014

24. Bananowa zapiekana owsianka ♡

Pieczona owsianka z bakaliami i bananem 


Składniki:
3 łyżki płatków owsianych górskich
1 łyżka płatków owsianych błyskawicznych
3/4 szklanki mleka
1 łyżeczka miodu lipowego
1/4 banana
dodatki:1 łyżka suszonej żurawiny, 2 suszone morele, 1 łyżeczka rodzynek

Płatki wsypujemy do kokilki, dodajemy żurawinę, morele i rodzynki, zalewamy mlekiem, dodajemy miód i mieszamy wszystko dokładnie. Banana kroimy na małe kawałki, dodajemy do płatków i mieszamy. Wstawiamy do nagrzanego piekarnika na 15 minut. Po tym czasie układamy na wierzch plasterki świeżych owoców (np. bananów) i wkładamy z powrotem na ok. 10 minut. 






Kolejne śniadanie w ramach akcji Wiktorii. Miód idealnie współgrał z bananem - uwielbiam to połączenie! 
Szkoła zleciała niesamowicie szybko, co mnie bardzo ucieszyło. Na szczęście (jak na razie) nie mam żadnych konsekwencji z powodu wczorajszego incydentu.Oby tak już zostało. 
Pani powiadomiła mnie o wynikach konkursu z angielskiego, bardzo mnie zszokowały, ponieważ okazało się, że napisałam jako druga w szkole. A byłam pewna, że nawaliłam po całości. :D 
Nareszcie nastał moment leniwego popołudnia, z filmem, kawą i owocowo-owsianym deserem. Tak długo na to czekałam! ;3
Jesteście niesamowite, każda zauważyła mój wczorajszy, mini postęp ze zwiększoną ilością płatków i chałką na śniadanie. Dzięki za wiarę! 

Koktajl: banan, pomarańcza, kiwi, jabłko, błonnik,
miód i cukinia. Przekładane owocowym crunchy 'Sante'. <3


Akcja Wiktorii:
moja zaleta na dziś:
"Mam dystans do siebie, potrafię śmiać się ze swoich błędów
i obracać niepowodzenia w żart."


21 komentarzy:

  1. Uwielbiam pieczoną, a szkoda że tak rzadko u mnie gości. Muszę to koniecznie nadrobić !
    Dobrze jest robić małe kroczki do przodu, teraz powolutku stajesz się zdrowa :*
    Wierzę w ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. z bananem i bakaliami najlepiej , a w dodatku pieczona <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja pieczonej jeszcze nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pieczona owsianka *.* nie próbowałam jeszcze , a mam straszną ochotę !

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam owsiankę w wersji pieczonej! :)
    i jeszcze bananowaa! *-*
    pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo smakowała, nie chwaląc się. XD

      Usuń
  6. Pieczona, bananowa - masz mnie :) Jeszcze cynamonu bym dorzuciła, ale ja cynamonu dodaję nawet do sosu bolognese, więc nie sugerowałabym się tym ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhahaha, no to witaj w klubie. Ja ubóstwiam cynamon i też wszędzie go sypię. A nie ma go w mojej owsiance, bo.. zapomniałam ! :< Gapa ze mnie ;/

      Usuń
  7. Ale podoba mi się to naczynie do zapiekania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiem skąd je mam, znalazłam w jakiejś szafce i jest. ;p
      Ale też mi się bardzo podoba, ma swój urok ;)

      Usuń
  8. Świetne masz to naczynko, tak uroczo wygląda :3
    Pieczone owsianki bardzo lubię, najczęściej robię je w weekendy, bo czasu na wypiekanie jest więcej ;) O, i banana widzę! Wszędzie go wciskam, bo daje taką cudowną, naturalną słodycz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedziałam na blogu, ale i tutaj Ci napiszę ;) Książkę dostałam od babci, a ona, jeśli dobrze pamiętam, powiedziała mi, że dostała ją za punkty zebrane za zakupy w Lidlu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja chciałam za te punkty, ale nie udało mi się zebrać. A kupić chyba nigdzie nie można ;C

      Usuń
    2. Znalazłam ją przed chwilą na allegro, nawet na kilku aukcjach. Ale wiesz..nie wiem czy opłaca się ją kupywać, bo sporo przepisów z książki możesz znaleźć na stronie Lidla ;)
      http://kuchnialidla.pl/

      Usuń
  10. oczarowałaś mnie tą bananową owsianką!

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin