sobota, 5 kwietnia 2014

14. Ricotta dominuje ♡

Ricotta hotcakes przekładana malinowym twarożkiem z ricotty 


Składniki:
3 łyżki ricotty
1 łyżka mąki pszennej
1 łyżka mąki pełnoziarnistej
1 jajko
0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
60 ml mleka
2 łyżeczki cukru trzcinowego

Białko ubijamy z proszkiem do pieczenia i cukrem. W drugiej misce miksujemy mąki, żółtko, ricottę i mleko. Delikatnie mieszamy obie masy. Smażymy na lekko natłuszczonej patelni z obu stron (pierwszą ok.3 minut, drugą ok.1 minutę). Podajemy z ulubionymi owocami, ja jeszcze przełożyłam twarożkiem z poprzedniego wpisu




Wychodzi 6 placków ;)

Wyszły wyśmienite! O wiele lepsze niż moje pierwsze. Chyba się uzależniłam od tego twarożku, jest nieziemski <3
Jak to już na weekend przystało, kawę darmową z Mcdonalda mam zaliczoną. Później sprzątałyśmy z mamą u dziadka. A teraz zaczynam weekendowy chillout. ^^ Zaraz przyjeżdża 'my lovely brother' i zostaje na długi weekend do wtorku! :D Szykuje się maraton filmowo-serialowy i długie rozmowy o problemach ludzkości. XD



Akcja Wiktorii:
moja zaleta na dziś:
"Jestem pewna siebie i bronię swojego zdania do końca."

http://www.ugzw.com.pl/Galeria/Turniej-tenisa-sto%C5%82owego-w-Czechach.aspx - a to ja 4 od lewej strony :)


22 komentarze:

  1. Musiały być pyszne, też dzisiaj kupiłam ricottę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak różowo, słodko, lekko i uroczo *.* Musiało być również smacznie :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie puchacze Ci wyszły, wyglądają cudownie! <3
    Przepis na dobry poranek? Ricotta w lodówce hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie takie puszyste wyszły ;3
      Ricotta w lodówce i wiadomo, że dzień będzie udany! :D

      Usuń
    2. Nominowałam Cię do LBA ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam te ricottowe chmurki <3
    Ja na kawę do macdonaldu jutro się wybieram : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszły! Moje pierwsze to katastrofa i się do nich zraziłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ricotta hotcakes! Najlepsze placki pod słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ricotta hotcakes to najlepsze placuszki!
    z dodatkiem malin na pewno były pyszne! :)
    udanego weekend! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam polączenie plackow z malinami <3
      Nawzajem ;*

      Usuń
  8. Pięknie podane i wygląda jak taki torcik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze sie, ze sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. matko jakie piękne *.* takie pulchniutkie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oczarowałaś mnie tymi placuszkami!

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin