wtorek, 29 kwietnia 2014

38. Pieczona owsianka z jabłkami i serem brie ♡

Szarlotkowa zapiekana owsianka z serem brie 


Składniki:
2 łyżki płatków owsianych błyskawicznych
2 łyżki płatków owsianych górskich
1/2 szklanki wody
1/2 szklanki mleka
1/2 jabłka
1/2 łyżki ricotty
1 łyżeczka miodu
1 płaska łyżeczka cynamonu
4 rodzynki luksusowe
6 orzechów laskowych
2 plastry sera brie

Płatki zalać wrzącą wodą i mlekiem, odstawić na 10 minut, aż wchłoną płyn. Dodać pokrojone w kostkę jabłko, miód, cynamon, ricottę, pokrojone drobno rodzynki i orzechy. Wszystko dokładnie wymieszać razem. Wstawić do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na 10 minut. Po tym czasie ułożyć na wierzch plastry sera i posypać płatkami migdałowymi. Wstawić na 30 minut do piekarnika. Smacznego! ;)





Pierwszy raz próbowałam sera brie w słodkim połączeniu. Tyle widziałam tego u Was. Nie żałuję, specyficzny smak, ale bardzo przypadł mi do gustu. Z tej pieczonej owsianki jestem bardziej zadowolona niż z pierwszej. Także przepis polecam ;)
Dzisiaj wyjątkowo post przed szkołą, może się przełamię i będzie już tak cały czas? 
Dzisiaj zapewne w mojej klasie będzie 5 osób, więc pewna nie jestem, czy zostanę do końca. A po lekcjach idę na pizzę z koleżankami, raz na pół roku można. ;) Już nie mogę się doczekać, bo dawno się nie widziałyśmy, na pewno będzie super. Jutro już mam wolne, ponieważ dyrekcja tak zarządziła! <3 Pewnie śniadanie będzie bardziej pracochłonne, aby to uczcić. :P 
Miłego dnia Wam życzę. ;3

15 komentarzy:

  1. pieczoną owsiankę uwielbiam!
    przepis zapisuję i na pewno wykorzystam :)
    idź, idź na pizzę, super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pieczone owsianki , no a w takiej wersji jeszcze nie jadlam . Koniecznie do wypróbowania : D
    Idz, idz i baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypadu! Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój pierwszy raz z serkiem brie na słodko jeszcze przede mną. Kolejna osoba zachęciła mnie do takiego połączenia. Następne zakupy=zakup serka brie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spróbować musisz koniecznie, może w Twoje gusta smakowe równiez trafi ;)

      Usuń
  5. Zapiekana wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieczone sa wspaniale :) ! I znow swietnie podane :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapiekane śniadania!
    Brie na słodko jeszcze przede mną, boję się trochę jego smaku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się, najwyżej zdejmiesz, ale myślę, że takiej potrzeby nie będzie ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie wygląda ta owsianka!
    I mam nadzieję, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin