środa, 16 kwietnia 2014

25. Kakaowe owsiane muffiny ♡

Owsiano-kakaowe babeczki z ricottą i bananem 


Składniki: (3 sztuki)
1 łyżka mąki pełnoziarnistej
1/2 łyżki otrębów pszennych
2 łyżki płatków owsianych górskich
1 jajko
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżka jogurtu naturalnego
1 łyżka kakao
1/2 łyżeczki cynamonu
2 łyżeczki cukru trzcinowego
nadzienie: ricotta, banan

Wszystkie składniki mieszamy dokładnie. Wykładamy po półtorej łyżki do foremki, kładziemy łyżeczkę ricotty i plaster banana, przykrywamy resztą masy. Wstawiamy do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na 15 minut. Wcinamy z ulubionymi dodatkami. ;)






Martwiłam się, czy dopieką się w środku, ale na szczęście wszystko się pięknie skończyło. Wilgotne i miękkie w środku, z zewnątrz lekko chrupiące. Mniam. :D Muszę oszczędzać trochę ten mój piekarnik, bo rachunki przyjdą za duże. XD
Dzisiaj w szkole uczniowie na boisku ułożyli z siebie napis o Janie Pawle II (patron mojej szkoły). Było robione zdjęcie z góry, z dźwigu, ponoć będziemy w telewizji! ;p Niby fajnie, ale trzeba było się wystać na dworze godzinę w tak okropną pogodę. Teraz leżę, ubrana w 3 warstwy ciuchów + koc. Nie mogę pozwolić sobie na chorobę w tak cudny czas świąt. Już zaczynam intensywnie myśleć na temat moich zadań kulinarnych na Wielkanoc. Mam nadzieję, że wyjdzie pysznie. ;D 
Został mi jeszcze jeden trening do oficjalnego rozpoczęcia wolnego!


Akcja Wiktorii:
moja zaleta na dziś:
"Jestem bardzo szczerą osobą
 co myślę, to mówię."


23 komentarze:

  1. O, a gdzie mieszkasz? Patronem mojej gimbazy też był JP2.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuruj się, żeby na święta nie chorować :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie choruj nam tam! A babeczkę 1 kradnę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie nadziane te muffinki! <3 Muszę sobie takie foremki silikonowe kupić, bo od papierowych czasem średnio ciasto odchodzi.
    Sława wymaga poświęcenia haha! Ale nie choruj, nie choruj, bo święta idą! Ciepła herbata z imbirem i miodem może się okazać pomocna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadzienie wprost idealne. Te silikonowe foremki polecam bardzo, babeczki idealnie wychodzą ;)
      Zrobiłam tą herbatę, rzeczywiście lepiej. Dzięki ! ;*

      Usuń
    2. Nie ma za co, dobrze, że pomogło ;)

      Usuń
  5. Ale te babeczki pysznie wyglądają <3
    Kuruj, kuruj się :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno wyjdzie pysznie <3 zdrowia życzę aby moc się cieszyć świętami w pełni <3 muffinki wyszły fantastycznie ja biorę wszystkie a jak nie to chociaż przepis zatrzymam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko się uda. ;)
      Gdyby tylko jakaś została... ale przepis bierz! :D

      Usuń
  7. ale one pysznie wyglądają! :3
    szykuj się na niespodziewanego gościa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah, coś często mówisz, że wpadniesz. A ja czekam i czekam XD

      Usuń
  8. jakie słodziutki te babeczki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muffiny, wszędzie dziś muffiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadziane muffinki jak najbardziej do mnie przemawiają. Dawno takich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin