środa, 23 kwietnia 2014

32. Przedegzaminowe śniadanie ♡

Szarlotkowa owsianka z owocowo-warzywnym koktajlem  


Normalna owsianka szarlotkowa, płatki zagotowałam, dodałam cukier, cynamon, jabłka z rodzynkami. Gotowałam mieszając przez ok. 3 minuty.

Koktajl:
1 marchewka
1 mandarynka
1/2 jabłka
1/2 banana
1 łyżeczka miodu lipowego
1/2 łyżeczki przyprawy korzennej

Startą na dużych oczkach marchewkę blendujemy z resztą owoców pokrojonych w kostkę do uzyskania ulubionej konsystencji. Słodzimy i dodajemy przyprawę, mieszamy łyżką.






Owsianka, owocowo-warzywny mus, 3 kostki gorzkiej czekolady na pamięć i mogę pisać egzamin. W sumie nie bałam się tak bardzo, co ma być to będzie. W szkole powtarzałam sobie jeszcze daty. Narobiłam trochę błędów, ale nie jest źle. Polski gorzej, niby pytania zamknięte dobrze, ale gdy przeczytałam temat rozprawki... totalny zanik pamięci! (Ciekawość- ułatwia czy utrudnia życie, uzasadnij na podstawie przykładów z literatury). Temat niby łatwy, ale przez 10 minut nie mogłam wymyślić przykładów, czasu coraz mnie, ja panikuję. Wzięłam pierwsze lepsze książki, 'Hobbit' i 'Oskar i pani Róża'. Nie wiem co się ze mną stało. Po wszystkim poszłam do domu przyjaciółki. Pogadałam, pośmiałam się z koleżankami i wróciłam. Fajne takie odstresowanie. Sprawdziłam historię - 79,4%, mogło być lepiej, ale i tak nauka nie wyszła na marne, bo na próbnych miałam 60%. ;) A polski, bez rozprawki, 3 błędy na 22. Nie tak źle. Jutro mata, liczę, że pójdzie mi dobrze. 
Dzięki za trzymanie kciuków i proszę o trzymanie również jutro! :D
Teraz relaks przy książce, kawa i ciasto. <3

16 komentarzy:

  1. No to będę trzymać kciuki! ;) Ten mus wygląda bardzo orzeźwiająco i ta rozpływająca się czekolada - pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze! A wyniki bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak się rozpieszczać przed testami ? :D bardzo pyszne, a ten mus wyjątkowo !

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo mi się podoba Twoje dzisiejsze śniadanko - na pewno dało Ci kopa pozytywnej energii :D Będę mocno trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki :* Takie sniadanie napewno dalo power <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł miałaś z tym koktajlem. Na pewno za sprawą tego śniadanka poszło ci lepiej :) Trzymam już kciuki za jutro!

    OdpowiedzUsuń
  7. Je jakie pyszności z samego rana <3 Ten koktajl bardzo mnie zachwycił i podobny na pewno sobie zrobię :D
    Jutro oczywiście kciuki też będę mocno trzymać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba.
      I za kciuki bardzo dziękuję ;)

      Usuń
  8. czekoladka na myślenie musi być! :D
    jutro też nie zapomnij o niej bo na matematyce dużo myślenia będzie !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez niej się nie obędzie. Nie zapomniałam i pomogło! :D

      Usuń

Follow my blog with Bloglovin