czwartek, 3 kwietnia 2014

12. Pudding chlebowy w innym wydaniu ♡

Jajko zapiekane na puddingu chlebowym 



Składniki:
1 kromka czerstwego chleba żytniego
1 jajko
3 łyżki jogurtu naturalnego
1 łyżka ricotty
1 plaster szynki
pieprz i sól
masło

Kokilkę smarujemy masłem, wrzucamy pokrojony na mniejsze części chleb. Zalewamy zmieszanym jogurtem z ricottą i odrobiną soli. Na wierzch układamy plaster szynki. Na koniec rozbijamy jajko i dodajemy do naczynka. Solimy i pieprzymy. Wkładamy do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na ok.15 minut. Smacznego!



Troszkę nietypowy ten pudding, ale na taki właśnie miałam ochotę. ;> Nie ma to jak zaczynać dzień wf-em. Tak to się dawno nie zmęczyłam, graliśmy w siatkę (mówiąc 'my' mam na myśli mnie, chłopaków i pana, bo u mnie dziewczyny nie ćwiczą ;o). Moja drużyna wygrała! Mała rzecz a cieszy. Nie będę oryginalna i napiszę o pięknej pogodzie, oby taka już została. Od razu człowiek szczęśliwszy. Zaraz na rolki, później trening. A wieczorem jadę z mamą uzupełnić zapasy do lidla. ;)

Koktajl z banana, jabłka, marchewki, cukinii, kiwi i
jogurtu naturalnego.


Odpowiedzi na pytania od Patrycji, za które dziękuję ;*

1.Ulubione składniki do sałatki?
-kukurydza, tuńczyk, ananas, pietruszka, jogurt naturalny, 
-mix sałat, pomidor, ogórek, feta, sos vinegrette.
2.Z czym najbardziej kojarzy ci się mój blog?
Z pysznymi śniadaniami.
3.Co będzie królować u ciebie w Wielkanoc?
Jajka, barszcz i mazurek!
4.Wieczór w samotności czy w towarzystwie?

A to zależy od humoru, ale raczej wolę w towarzystwie.
5.Jak wygląda twój pokój?

Ściany malinowo-szare, na parapecie pełno pięknych kwiatów, po lewej stornie łóżko i szafa, po prawej biurko i szafki.

6. Co pragniesz od dłuższego czasu zrobić , ale nie umiesz znaleźć na to czasu?
Pragnę dokończyć film.
7. Plany na wakacje?
Miał być koncert, ale chyba nie wypali. ;< Na pewno działka i może gdzieś za granicę z rodziną.
8.Sposób na chandrę?
Przyjaciele, rodzina, jakieś dobre jedzonko, film, książka.
9. Jeśli język obcy, to jaki?
Zdecydowanie jest to angielski.
10. Kokos + truskawki, Gruszka + chałwa czy Banan + masło orzechowe co wybierasz?
Bardzo trudny wybór ;P banan i masło orzechowe ;)

11.  Jak spędzasz swój wolny czas?
Wychodzę ze znajomymi, jeżdżę na rolkach, gotuję, oglądam filmy, czytam książki. 


19 komentarzy:

  1. Trochę mała porcja ;) Ale wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, trochę mało. Nie żebym lubiła się czepiać, ale Ty masz "ten" problem, prawda? ;)

      Usuń
    2. Dziękuję ;)
      Powiedzmy, że tak. Chodź nie jestem pewna.

      Usuń
  2. Dziękuje ślicznie za odpowiedzi :**
    A pomysł z puddingiem bardzo ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze jadłam słynne tosty francuskie (znane mi wtedy jako chlebek smażony, chlebek w jajku) na wytrawnie, więc Twój pudding mnie nie dziwi - a te dwa dania są bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym, ale dobrze wiedzieć! : )

      Usuń
  4. Fajny pomysł na wytrawne śniadanko. Nie samo słodyczą człowiek żyje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wytrawne śniadania są czasem potrzebne! ;)

      Usuń
  5. Fajnie pomyslane , wygląda smacznie i na pewno takie było <3

    OdpowiedzUsuń
  6. poudding chlebowy na wytrawnie widziałam już kilka razy i coraz bardziej mam na niego ochotę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy, polecam.
      Marnowaniu pieczywa mówimy NIE :D

      Usuń
  7. Robiłam pudding chlebowy jakiś czas temu, to świetny sposób na wykorzystanie wszystkich resztek lodówkowych. Jak widać, śniadanie na wytrawnie wcale nie jest gorsze od tych na słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nie będziemy przecież wyrzucać jedzenia!
      Wytrawne równie dobre jak te na słodko ;)

      Usuń
  8. ciekawy pomysł na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie testowałam przepisu na takich pudding, zmotywowałaś mnie do uczynienia tego! ; )

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin