czwartek, 2 lipca 2015

184. 'Moje Wypieki i Desery' - drożdżowe rogaliki z serem.

Drożdżowe rogaliki z twarogiem

posypane cukrem pudrem.


Kiedyś prosiliście mnie o przepisy Doroty Świątkowskiej z książki jej autorstwa pt.: 'Moje Wypieki i Desery'. Prezentuję Wam więc przepis, który wykorzystałam na moje urodziny. Rodzina i znajomi wyczęstowani.Puchacze wyszły pysznie - polecam!


Spontaniczność? Chyba wiem co to znaczy, w końcu! Piszę do Was z Egiptu. Wyjazd nieplanowany wcześniej, spontaniczny właśnie, ale jak najbardziej udany! No to więcej już nie ględzę, tylko pędzę na ten czterdziestostopniowy upał. Trzeba korzystać z atrakcji. Trzymajcie kciuki, abym nie napotkała żadnego terrorysty... XD

Miłego dnia! :*
I taka mała inspiracja śniadaniowa: batatowe kluski kładzione
na mleku z masłem orzechowym i miodem gryczanym - niebo! <3

4 komentarze:

  1. Ta śniadaniowa inspiracja rozwala system <3 Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię te kluchy na pewno, bo armia rogalików to dla mnie nie pierwszyzna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważaj na wszelkie bomby i takie tam! :* Wracaj z mega opalenizną :)
    Moja babcia robi podobne rogaliki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię przepisy ze strony mojewypieki, właściwie nigdy się na nich nie zawiodłam;)
    Twoje rogaliki wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin