czwartek, 14 maja 2015

172. Ananas i awokado w kokosowym cieście.

Awokado i ananas w kokosowym cieście
podane z zimnym sosem malinowym 
i wiórkami kokosowymi.
PRZEPIS AUTORSKI:
Składniki:
1 jajko
1 łyżka mąki gryczanej (może być inna)
5 łyżek mleka
10 łyżek wody*
+ pół dojrzałego awokado, dwa plastry świeżego ananasa

*mąka kokosowa bardzo chłonie płyny

Wszystkie składniki (oprócz ananasa i awokado) dokładnie wymieszać ze sobą w misce, odstawić. Każdy plaster ananasa pokroić na trzy części, awokado obrać ze skóry i pokroić w pasy (ok. 6 części). Każdy kawałek dokładnie obtoczyć w cieście, kłaść na rozgrzaną patelnię (u mnie z olejem kokosowym) i smażyć po 3 minuty z każdej strony pod przykryciem. Gotowe.

Uwielbiam takie dni, kiedy mogę poświęcić trochę więcej czasu na zrobienie śniadania. To moje pierwsze owoce w cieście. Nie mogłam zdecydować się na jeden, ale po co się ograniczać? Kokosowe ciasto było strzałem w 10, bo kto nie lubi kokosu? ;>

To wspaniałe kiedy sam tracisz wiarę we własne możliwości, a na każdym kroku spotykasz kogoś, kto wierzy w Ciebie za Ciebie (rodzina, prawdziwi przyjaciele, a nawet dyrektor XD). Teraz tylko pozostaje samemu uwierzyć.


Moja cierpliwość jest na wykończeniu. Nie będę czekać całe życie, mimo wszystko.


Zachęcam do zakupów w internetowym sklepie ze zdrową żywnością: www.biosklep.com.pl

FACEBOOK

20 komentarzy:

  1. Ty już przynajmniej swoje pierwsze owoce w cieście masz za sobą. Ja wciąż nie robiłam. Aż mi troszkę wstyd, haha xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie wysmażone, uwielbiam taki kolor właśnie :) ale owoców w cieście jakoś nie mogę zrobić no, za każdym razem wpada coś innego haha :D
    Doskonale Cię rozumiem z tą wiarą (a raczej brakiem) w siebie, którą uzupełnia reszta... ;) Tylko nie wiem, czy Ciebie też to tak irytuje? Gdy wmawiają, że sobie poradzisz, że o Ciebie nie trzeba się martwić, a Ty żyjesz w przeświadczeniu, że pójdzie kiepsko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. "To wspaniałe kiedy sam tracisz wiarę we własne możliwości, a na każdym kroku spotykasz kogoś, kto wierzy w Ciebie za Ciebie (rodzina, prawdziwi przyjaciele, a nawet dyrektor XD). Teraz tylko pozostaje samemu uwierzyć." - to prawda, to daje siłę i motywacje o własne marzenia :)
    świetny pomysł na ukrycie awokado w cieście! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają i przepięknie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak egzotycznie! Uwielbiam te klimaty! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają jak racuszki mojej babci haha!
    Owoców w cieście też nie robiłam, czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oparcie w innych to wspaniałą sprawa, niezastąpiona, gdy sama chwilami tracisz wiarę, ale prawdziwy rozwój polega na przejściu od szukania oparcia w innych do znajdowania go w sobie :)
    Kupiłam kilka dni temu ananasa, już pora go skroić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przepis już sobie zapisałam,jutro czeka mnie pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się ostatnio zaczęłam zastanawiać, czy moje czekanie nie zyskuje powoli określenia "wieczne". Ale chyba i tak jeszcze trochę poczekam ;)
    Owoce w cieście <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodkości, w sumie super na deser!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tracisz wiarę, ale zaraz pojawia się ktoś obok, który przekazuje Ci tą wiarę Ciebie i Twoje możliwości :)
    TAkie owocki w cieście jeszcze przede mną :)
    Zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ananasa w cieście zjem, ale z awokado...podzielę się :P :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pamiętam moje pierwsze owoce w cieście.. były to jabłka. przypomniałaś mi o nich.
    z ananasem jeszcze nie próbowałam. ; d

    OdpowiedzUsuń
  14. Ananas w cieście brzmi zabójczo pysznie.I to kokosowym <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, świetne! Nigdy czegoś takiego nie robiłam. Spróbowałabym, gdyby nie ta nieszczęsna mąka kokosowa której nie mogę dostać w żadnym stacjonarnym sklepie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zamówić z biosklepu, jest podlinkowana. Albo zamienić na wiórki kokosowe np. zmiksowane krótko w młynku do kawy ;)

      Usuń
  16. Wow, jakie puchate *.* Oczarowałaś mnie tym połączeniem smakowym ♥ Z chęcią porwałabym takiego placucha!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko co kokosowe u mnie zawsze na tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo! :D Jestem strasznie ciekawa smaku awokado w cieście, wypróbuję na pewno ;)

      Usuń
  18. Coś dla mnie, wszystkie moje ulubione smaki :)

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin