czwartek, 12 czerwca 2014

80. Najlepsze owsiane babeczki z bananem ♡

Owsiane muffiny z bananem i pestkami słonecznika,
podane z cukrem pudrem i miętą 
Składniki: (7 sztuk)
5 łyżek płatków owsianych górskich
2 małe jajka
5 łyżek mąki pełnoziarnistej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżeczki syropu orzechowego
3 łyżeczki cukru trzcinowego
2 łyżki oleju roślinnego
3 łyżki słonecznika
1/2 banana

Płatki zalać letnią wodą i zostawić na noc. Rano odsączyć od nadmiaru wody, wbić jajka, posłodzić, dodać cukier, olej, mąkę i syrop. Wszystko dokładnie wymieszać, dolać mleka, gdy ciasto będzie za gęste. Wsypać słonecznik i przemieszać. Wlać po 2 spore łyżki do foremki, banany pokrojone w 2 centymetrowe kawałki wcisnąć do środka i przykryć ciastem. Babeczki włożyć do nagrzanego piekarnika i piec przez 35 minut. Gdy ostygną można posypać cukrem pudrem lub polać lukrem.




Wczoraj dowiedziałam się, że moja przyjaciółka zadaje się ze mną właśnie dla babeczek! W każdym bądź razie smakowało jej, jak i mamie, siostrze, mi. Dzięki bananowi nabrały słodyczy, a dzięki płatkom i słonecznikowi były bardzo zdrowe. Nic tylko włączyć piekarnik i do roboty! :)
Hiszpanie pojechali, w życiu bym nie pomyślała, że się tak zżyjemy. Fantastyczni ludzie, mili, zabawni, pomysłowi. Nie żałuję ani trochę, że się zgłosiłam! Relację postaram się dodać jutro. :)

7 komentarzy:

  1. Robiłam i podzielam Twoje zdanie! Boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocze :3
    Niecierpliwie czekam do jutra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, tak jak z bananem to mega pyszne są! :)
    czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owies z bananem tak się lubią, że wszelkie potrawy z ich udziałem po prostu nie mogą się nie udać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie pysznie <3
    http://waitingforahealthybreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow my blog with Bloglovin